Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Maria - 10 maj 2012 09:55

Hade hoppats på att denna dag skulle bli bättre men det verkar tyvärr inte så :/


Det börjar ju såklart att man försover sig till kl 08.40 :O PANIK!!!! Barnen börjar skolan 

08.10 Hade självklart glömt att bocka i att kl skulle ringa en annan tid mot vad den brukar..

Men men.. Nu är barnen i skolan iaf & det vart inga större sura miner ;)


På köpet av detta drog jag på mig världens huvudvärk.. Kände mig en smula bättre i morse men 

efter all stress så sa det bara pang! Hoppas det snart ger sig.. 


Strax innan vi skulle lägga oss igår hör jag ifrån sovrummet - Jaha det va den det... 

Min son har tappat sin mobil på skärmen på datorn :/ Kapput 

 
Men så kom jag på att vi har en skärm som bara står ;) hehe

Blond & smart ;) El va säger ni? Hehe......


  ;)


Nä nu får det bli ngt vettigt innan det är dags att hämta lillsmulan på skolan igen..



Puss & Kram       










Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards