Alla inlägg under februari 2010

Av Maria - 9 februari 2010 14:15

Va läääänge sen min kropp värkte som den gör just nu!! Men de är det värt.. Faaan va sköj man har haft i hälgen!!! Tack alla goa vänner!!   




                                                                              Puss & Kram   

Av Maria - 3 februari 2010 10:03

Men har bestämt mig nu för att inte lägga mer av min energi på idioter... Livet är för kort.. Bara jag slipper ha med dom där "människorna" att göra är jag nöjd... & Jag hoppas verkligen att en viss pers menar allvar vad den har lovat mig.. Annars blir det INTE roligt...


Nog om detta som nu är ett minne kort :P 


HUR MKT SNÖ SKA VI HA EGENTLIGEN???? Nu är det väl nog va? Får gärna ligga kvar tills Rallyt är slut men sen får det gärna försvinna.. Är i stort behov av sol & värme nu... Min kropp orkar inte med den här vintern mer... Värker i kropp & leder så ja tror ja blir tokig snart... Usch..


Lovis skruttan är hemma idag oxå,men ingen feber idag iaf.. :) Skönt. Fick flunsa spruta 2 i måndas & fick feber o jätte ont i armen den här gången :( Synd.. Linus är hemma idag oxå pga att dom har studiedag...


Ska snart sätta igång med de dagliga.. Dvs tvätta & städa :P Måste dra fram den där burken varje dag då man har en hund som fäller enormt just nu!!! Usch va tråkigt... 


I möra drar vi te Branäs oxå & kommer hem på sön :) Ska bli skönt att få litte "sem" ifrån allt... 


Ha en skön dag allihop!!! 


                                                                 OvEr AnD oUt                                                                        



Ovido - Quiz & Flashcards