Alla inlägg under januari 2010

Av Maria - 8 januari 2010 20:35

 Fredag då.. Igen.. Just nu har ja sååååååå tråkigt.. :( Sitter här o glor på Lets dance o kryper snart ur mitt eget skin..

Göbben sitter & roar sig med sin nya mobil som han har gjort sen han kom hem ifrån jobbet...... Roligt??? Nej!!!


Ännu tröttare blir jag på denna jädrans kylan & vintern.... Nu vill jag inte mer.. Visst det är jättefint med all snö osv men nu får det va bra tycker ja.... Just nu vill jag bara härifrån.. Till värmen & solen... Egentid vore nice jäääävlar kan ja lova.... Men men.. Drömma går ju....


Nä nu ska ja gå ut i det "härliga" vädret & ta en rök.. Vet inte vad jag ska skriva så det blev kort.. :P



                                                  
      OvEr AnD oUt..........

Av Maria - 4 januari 2010 11:46

Vilka jävla nötter det finns... Är så arg så jag kokar!!! 

Så trött på att bli behandlad som luft av vissa pers... Men nu är det bra.. Vill aldrig mer ha med dom att göra o jag behöver inte för den delen heller.. Tillhör inte mig så det kvittar..

Nu är det upp till en viss pers att entra slå näven i bordet o säga som han tycker osv el så är det bye bye från oss... 


Tänker inte ta mer skit nu o absolut inte min son där allt handlar om.... Nä tack o adjö..... 


Nä från det ena till det andra :P 2010 ska fasen bli ett bra år.. De blir ju som sagt va man gör det te.. :) Nu ska här börjas tränas o så ska jag verkligen försöka sluta röka.. Lättare sagt än gjort men :P Försöka går ju ;)


Nä nu måste ja ta tag i alla bustroll här hemma :P I möra bär det av till M-skogen för att åka litte skridskor :D



                                                       OvEr AnD oUt.........

Ovido - Quiz & Flashcards