Alla inlägg under september 2011

Av Maria - 18 september 2011 13:44

Jaha.... Här sitter man med en totalt misslyckad färgning :S

Känns medium sköj... I fredas tröttnade jag på mitt tråkiga & livlösa hår & bestämde mig för att slänga i lite färg.. Färgen ja valde va Champagne Ljusblond, resultatet av det hela blev att längden blev grågrön :O PANIK mer el mindre....... Drog till Bergvik sent igår kväll o köpte ny.. Denna gången valde ja en Ljus guldblond.... Resultat = Dret..... Så nu sitter man här "jättefin" i håret.. NOT! Vågar man sig ens iväg till jobbet imorgon tro? :S Får ringa min frisör imorgon & sen om hon ev kan trolla...






Nog om detta dret hår :P




Vädret här i Karlstad är väl inte allt för vackert :( Grått & regn. Nu är hösten här på riktigt.. Sommaren går på tok för fort.

Önskar mig en resa bort ifrån detta & till solen ist.. Vore nice det :)



Är väl på tiden att man gör lite nytta här hemma kanske ;P Lagt alldeles för mkt av min tid denna helg åt att kika runt på olika bloggar ang detta jädra hår ;P


Ha en skön söndag allihop    















Ovido - Quiz & Flashcards