Alla inlägg under februari 2009

Av Maria - 25 februari 2009 21:12

F.........N va ont jag har!!!!!!

Bli tokig på detta :(Vill inte sitta såhär längre... Vet inte om det e ngn ide att gå till läkaren heller.. Dom säger väl bara åt mig att gå hem o vila o ta det lugnt...


Jaha va ska man skriva om mer då??? Händer inte så jädrans möe mer än att man går från dator till tv o tv till dator typ...


Skriver en annan dag ist....  Puss o kram

Av Maria - 22 februari 2009 13:33

Ifredas va det fest hos min kära granne Sara :)

Många öl o snack om fläskfile ;) haha.... Drog vidare till Harrys. Inte så möe folk ute som ja skulle tro när de va barnbidrag o allt.. Men man hade ju trevligt sällskap så då kunde de ju kvitta... 


Ojojoj va dragen man blev.. ;) härligt tills vi kom till Bk... Råkade väl inte va allt för trevlig o de slutade me öm hårbotten o ett skadat knä... Aj aj aj va ont jag har.... Får nog åka till farbror doc med de :( Svullet o kan inte gå.... Jävla småglin... Hoppas madrassen hos snuten va skön h....a... 

 O hoppas att tussen Fia drog va stor ;) HAHAHA.....

Men lite skoj va dä ändå.. Hade nog varit lite lättare om ja hade varit lite stadigare på benen... 


Tack tjejer för en skitrolig kväll!!! Måste vi göra om snart.. :) 


Puss och Kram

Av Maria - 18 februari 2009 13:05

Kan inte alls va roligt att få.. Men de e så livet känns ibland.. Hårt & ömmande som Kakan skrev.. Håller med dig darlingen ;) De e våra liv dä...


Idag känner jag mig lite piggare o gladare iaf :) Ska ju roa mig i tvättstugan ikväll.. Man kan ju inte ha roligare än o tvätta o hänga eländet,springa upp o ner för 400 trappor fram o tillbaks.. Jihooo!!! Dagen är räddad :))


Just nu sitter ja här me en kopp kaffe o lyssnar på lite musik o får gammla o goa minnen :) Fiiint dä... Ska strax hämta skruttisen Lova på dagis o så ska vi handla lite.. Dagens 2 roliga händelse ;) Den 3 är promenad me hunden i 14- grader....


Kan man få börja jobba nu kanske?? Blir riktigt galen o sjuk snart på detta... Mmnä nästa år när säsongen är slut då jädrans ska de bli andra bullar.. Ska INTE sitta såhär ngt mer,klarar inte av dä.. Funderar på att gå ngn utbildning el så... Nått iaf....


På fre är jag bjuden hem till grannen Sara på ljusparty o sen skulle de bli Harrys :) Sugen är man.. Men måste fråga pappa o mamma först om de går för sig ;)


 Ha en skönt dag! Pöss o kläm ;)



Av Maria - 18 februari 2009 09:57

2009-02-16 @ 17:21:37

  • Svara på frågorna.
  • Välj ut fyra stycken att utmana.
  • Skriv till dom att dom är utmanade.
  • Skriv även till den som utmanade dig, att du har gjort utmaningen



Jag utmanar:

Kakan

Sofie
Maria L


Jag är utmanad av Sara:

*Vilken mat äter du ofta?
Kyckling,nötfärs,fläskfile.

*
När du är på kalas, är du personen som sitter  eller hjälper till med att duka av?
Jag hjälper till.

*
Vart sitter du helst och bloggar?
Hemma vid datorn, ensam.

*Köper du ofta trisslotter?
Typ aldrig


*Vilken stad eller land har varit ditt bästa semester?
Cypern,Ungern & Strömsta i somras.

Vilken tv-kanal tittar du mest på?
5:an och 3:an 4:an

Av Maria - 17 februari 2009 19:24

vilken jävla dag!!! Usch....

Sur o grinig o allt e bara FEL!!!!!! Hoppas allt känns bättre imorgon....

 Örker inte skriva ngt idag..... ÖRK!! :(


Puss 

Av Maria - 16 februari 2009 12:18

Vet inte va det är med mig??... Måste va ngt jävla virus el ngt som ligger o lurar i kroppen el nått...

 I lördas firade vi Jonthe som fyllde 10 år :)

Sen på kvällen var vi hem till Steen & Ida på litte fest.. De va väl helt ok förutom att ja inte känt mig ngt vidare bra så blev ja helt färdig.. Somnade på deras säng... Såååå trött.... 


Mmnä nu ska ja palla mig ut med hundarna.. Sen ska ja ta o lägga mig en stund o se om ja kanske blir lite piggare...


** Puss & Kram**



Av Maria - 14 februari 2009 10:42

GRATTIS älskling på 10 årsdagen!!!!! :)


Pussar från mamma..


Hoppas ni alla får en bra dag!! Pöösss





Av Maria - 13 februari 2009 16:43

Än så länge har ju dagen gått bra :)

 Förutom mitt dåliga humör då o huvudvärk.. Men men..

 Snart ska jag åka o hämta min kära syster o son på tågstation.. :)


Sen blir dä väl till att sitte o glo bare..


Ha dä!! Pööööss

Ovido - Quiz & Flashcards