Alla inlägg under mars 2011

Av Maria - 10 mars 2011 09:26

då har snart ännu en vecka passerat förbi.....


Dagarna, veckorna, mån, ÅREN bara springer iväg...  O kvar sitter/ står en annan o trampar..

Samma sak dag ut & dag in.. När ska det hända ngt? När ska man orka ta tag i saker o ting & försöka få det till ngt bra & som man vill att det ska va??? Jag vet inte?


Just nu känns det som att man lever i en lite bubbla bara.. Finns varken lust, ork el glädje just nu.. Ja jag vet, Det blir vad man gör det till.. Men känns just nu som att man bara har motgångar hela j....la tiden.. Orkar inte!!! Den lilla glädjen man har just nu är att man har UNDERBARA barn som oftast alltid är glada & förstående.. Älskar er mina små troll   


Önskar jag hade en boxningssäck just nu som ja kunde få slå ur all ilska jag har inom mig... 

Tänk att vissa kan göra en så fruktansvärt arg, ledsen & besviken.. 

Blir så irriterad på mig sj oxå just för att jag ens bryr mig!!! Varför nedvärdera sig ännu mer? Det sköter ju annars andra jävligt bra... Ja jag vet inte? Ngt jag måste jobba på tror ja.. 


                       


                                 Du kan älska mig el hata mig, ogilla mig, det är upp till dig!

                                            Men jag har inte tid att hata dem, som hatar mig

                                          För jag är upptagen av att älska dem, som älskar mig!    



Ovido - Quiz & Flashcards