Direktlänk till inlägg 3 februari 2010

All irritation börjar lägga sig litte

Av Maria - 3 februari 2010 10:03

Men har bestämt mig nu för att inte lägga mer av min energi på idioter... Livet är för kort.. Bara jag slipper ha med dom där "människorna" att göra är jag nöjd... & Jag hoppas verkligen att en viss pers menar allvar vad den har lovat mig.. Annars blir det INTE roligt...


Nog om detta som nu är ett minne kort :P 


HUR MKT SNÖ SKA VI HA EGENTLIGEN???? Nu är det väl nog va? Får gärna ligga kvar tills Rallyt är slut men sen får det gärna försvinna.. Är i stort behov av sol & värme nu... Min kropp orkar inte med den här vintern mer... Värker i kropp & leder så ja tror ja blir tokig snart... Usch..


Lovis skruttan är hemma idag oxå,men ingen feber idag iaf.. :) Skönt. Fick flunsa spruta 2 i måndas & fick feber o jätte ont i armen den här gången :( Synd.. Linus är hemma idag oxå pga att dom har studiedag...


Ska snart sätta igång med de dagliga.. Dvs tvätta & städa :P Måste dra fram den där burken varje dag då man har en hund som fäller enormt just nu!!! Usch va tråkigt... 


I möra drar vi te Branäs oxå & kommer hem på sön :) Ska bli skönt att få litte "sem" ifrån allt... 


Ha en skön dag allihop!!! 


                                                                 OvEr AnD oUt                                                                        



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 11 maj 2012 10:17

Ngn som har tips på ngn bra lotion? Som man INTE blir gul/orange av.. Har provat Daves men tycker den är sådär..    Tips mottages gärna!! =)    Puss & Kram ...

Av Maria - 10 maj 2012 09:55

Hade hoppats på att denna dag skulle bli bättre men det verkar tyvärr inte så :/   Det börjar ju såklart att man försover sig till kl 08.40 :O PANIK!!!! Barnen börjar skolan  08.10....... Hade självklart glömt att bocka i att kl skulle ringa en...

Av Maria - 9 maj 2012 14:05

Kan det inte bli bättre så säg??   I lördas small det bara till & så vart man genomförkyld :( Hade väl inte väntat mig ngt annat då min älskade sambo nyss varit sjuk.. Men men...    Tog en panodil & drog till jobbet i måndas som vanligt.. Men...

Av Maria - 14 mars 2012 15:37

Sitter ute på " altan " & njuter av solens varma strålar :)  Nu är våren ÄNTLIGEN här!! Som jag har längtat.. Hoppas bara att det håller i sig & blir en riktigt fin vår/sommar.. Det behövs kan ja lova. Man blir ju så mkt piggare & gladare :D    ...

Av Maria - 18 september 2011 13:44

Jaha.... Här sitter man med en totalt misslyckad färgning :S Känns medium sköj... I fredas tröttnade jag på mitt tråkiga & livlösa hår & bestämde mig för att slänga i lite färg.. Färgen ja valde va Champagne Ljusblond, resultatet av det hela blev a...

Ovido - Quiz & Flashcards