Alla inlägg under december 2009

Av Maria - 31 december 2009 11:36

Herre guuuud va åren går fort!!! Hinner ju knappt med :P


Hoppas iaf att år 2010 blir ett bättre år..



                         GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!! 


                                    Puss & Kram på er =)

Av Maria - 14 december 2009 22:53

Va snö vi fått :) Jihoooo... Så vitt o fint ute,hoppas att det får ligga kvar.. Hoppas hoppas...


O ingen katt har det kommit hem än heller :( Snyft... Min skrutt,hoppas du har det bra vart nu än du befinner dig... <3


Imorgon är det dags för julbord med jobbet.. :) Hoppas maten är bra i år. Har ju inte varit ngn höjdare dom andra åren precis.. :P Men man ska inte klaga ;) 

Roligt att få träffa arbetskompisarna igen iaf. Blir ju inte att man ses så ofta efter säsongen är över..  


Gäsp va trött jag börjar bli... Vad har man gjort idag då?? Nada!!! Hur kan man bli så trött av det??? Hoppas man får ngt att göra snart innan man blir allt förslappad... Förstår inte hur folk orkar gå hemma o dra dag ut o dag in?? År efter år... 

Skulle inte jag klara iaf..... 


Nä nu ska jag hoppa i säng tror jag.. :P Upp tidigt i möra igen..


Natti natt där ute :) 


                                                                                OvEr AnD oUt...............





Av Maria - 14 december 2009 14:08

Äntligen kommer det lite snö... :) Sååå mysigt. 

Hoppas det kommer mkt o att det får ligga kvar till Jul.. 


Min älskade katt Svea är borta :( Inte sett henne på 3 dagar nu :( Brukar Alltid komma hem & hålla sig i närheten av hemmet.. Men nu är hon borta ;( Saknar henne såååå mkt... 

Dom säger att dom kan va borta ett tag men jag tror inte att hon lever längre... :( Min lilla skruttis.... Entra har hon blivit påkörd el så har ngt djur tagit henne,de e ju va jag tror... *gråter* Doris min andra katt beter sig jätte konstigt. Precis som att hon letar efter henne & undrar vart hon har tagit vägen... Vill inte ens gå ut.. Brukar ALLTID va ute annars....

SNÄLLA säg att jag tror fel & att hon kommer hem!!!!!!!




                                                                                                   OvEr AnD oUt..............

Av Maria - 9 december 2009 12:54

Till allt & litte till..............................................

Allt är skit just nu bara!!!!!!!!



BOLLOX!!!!!




Av Maria - 7 december 2009 12:54

Trött på detta väder nu!! Vart är kylan o snön?? Inte konstigt att man är deprimerad... :(


Ja nu va det ett tag sen igen jag skrev ngt :P Men händer inte så jädrans mkt i ens liv ändå så man har ju inte så möe att skriva om känns det som..


Förra helgen va jag ut med Sandra L iaf  :D Satt hemma hos Robin först o förfesta o sen drog vi ner till stan o Röda Rummet :) Hade skit kul!!! Mkt roligt folk ute...


Helgen som varit har vi bara varit hemma, barnen har varit här så då blev det lugna gatan.. Förutom igår då jag liva upp stämningen i huset.. VANSINNIG va jag kan ja lova!!! Länge sen ja va så arg.. Men men kändes skönt att få ur sig all skit man går o har inom sig.. Ibland så måste man få rensa ur sig... Sötisen Sandra B kom o drack litte kaffe o töla så jag vart litte lugnare ;) Pöss på dig gumman!!


Jaha då va man sent ute som VANLIGT då när det gäller julklappar!! Skräll.. Att man ALDRIG lär sig detta... Nästa Jul SKA jag va ute i tid... Inte en aning om vad jag ska köpa till kidsen heller?? :( Lova är ganska lätt men pojkarna är värre.. *Pust*


Anna ska fira jul med oss i år oxå :D Ska bli sköj..


Nä nu ska jag fixa litte här hemma innan det är dags att hämta barnen på skolan :)


Hoppas ni alla får en bra dag!

                                                  

       

                                                  

                                 Puss på er!! 



Ovido - Quiz & Flashcards