Alla inlägg under oktober 2009

Av Maria - 11 oktober 2009 18:29

 

Faaaan va helgen går fort.. Varför??? 

 

Helgen har varit lugn och städad (förutom ngr öl igår då :P ) Förkyld satan i gatan har man blivit oxå... Bollox.. Men men..

 

Bokade biljetter till Takida igår!!!!!!!! :D JIHOOOOOO!!! Ska bli såå jävla roligt.. Har velat gått på dom länge nu o nu fick ja chansen.... Längtar.....

 

Nä nu måste jag ducha mina skitiga troll.. Blev kort idag men alltid ngt ;P

 

Pöss på er där ute ;)

Av Maria - 10 oktober 2009 11:47

 

He he he.... Men NU ska jag verkligen försöka bli bättre ;P

 

Jaha vad har hänt i mitt liv då... Inte värst mkt.. Jobb,jobb,barn och hemmet... E väl det man har tid med typ..

Har bara 3 veckor kvar att jobba nu,både skönt och tråkigt... Inte så roligt att jobba ute nu precis när det är så kallt på möran.. Långkallsonger,benvärmare,300 tröjor,jacka och mössa som gäller...

 

När jobbsäsongen snart är över ska jag försöka leta upp den utbildningen jag vill gå.. Tyvärr finns den ju inte här i Karlstad då :( Vill bli Florist!!!! Ngn som vet om den utbildningen finns här i närheten?? Ingen vidare lust att va borta under veckorna ifrån barnen precis... Skulle jag aldrig klara.. Jaja det märks hur det blir...

 

Nu har vi flyttat in i huset oxå.. Inte klart än men har en nedervåning iaf :P

 

I tors var jag upp till Linda på Kronosalongen o blev brunett igen ;) Trivs mkt bättre i de bruna än de blonda.. :) Tack Linda du är bäst!!!!

 

Nä nu ska jag försöka ta tag i mitt hem som ser ut som f.......n... 

 

Hoppas ni alla får en mysig och bra Lör :) Puss & Kram <3 

Ovido - Quiz & Flashcards