Alla inlägg under november 2009

Av Maria - 12 november 2009 18:10

 

När ska man bli frisk?? Inne på 3 veckan nu.. :( Jädrans förkylning.. Bihålsinflamation har en fått oxå,sååååå skönt! NOT!!!

Hoppas man kan få va frisk nu ett tag efter detta.. Men har ju inte fått svinsprutan än heller så ja blir väl sjuk efter den oxå... Skulle va ja o min vanliga tur :P haha..

 

Men har fortfarande inte bestämt mig om jag ska ta den el inte.. :( Beslutsångest JÄVLAR!!

Mina barn o sambo har tagit den men jag blir bara mer o mer osäker.. Är det inte bättre att låta kroppen få bygga upp ett eget försvar? O är den här flunsan verkligen så mkt värre än den "vanliga"? O vad kommer det nästa år för sjukdom som man måste spruta sig för?? Det tar ju aldrig slut på all skit!! O allt är så jävla farligt osv... Man kan ju snart inte gå utanför dörren... Vart fasen är vi påväg egentligen??? Ja det kan man ju fråga sig...

Mmnä får att tänka igenom dä här litte te.. :P

 

Hmm fick ett samtal idag... Inte bara ett vanligt samtal sådär utan ifrån TV!!!!! Gaaaa... Va med i Tv??? Jag!! Hmm vet inte jag :P Måste tänka på detta,usch va pinsamt.... Hon skulle ringa tillbaks i möra... :S Har jag o göra resten av kvällen iaf... Som om ja inte har en massa i huvudet redan.. (förkylningshuvud) :P

 

Från det ena till det andra.. Jävlar så skön killen Mattiaz o hans mamma är ifrån serien Ullared :P haha.. Min nya idol..

Dom där tokiga tanterna som skrattar hela tiden är ju å för sköna.. :D

 

Lägger upp ett klipp med hans låt :P Tycker den är ganska go faktist.. :D

Skönt med människor som vågar va sig själva... You go boy!!! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Maria - 1 november 2009 21:13

 

Faaaan va hälgera går unna... Swoosher bare te så är dä mån igen...

Men jävlar vilken rolig fre jag hade!!!! Skrattande Hade avslutningsfest med jobbet... Först satt vi här o förfest o sen drog vi vidare ner på stan o till Happy duck Glad TACK alla underbara vänner!!


Jaha då vart man arbetslös igen då,ska ner till roliga o givande Ams i möra då... Enda som är negativt me o jobba säsong... Rynkar på näsan Så jävla tråkigt att ha med dom att göra,kan ju inte hjälpa en med ngt ändå..... Men men måste ju tyvärr för att man ska få ngn peng då...


Nä nu ska jag se på Ensam mamma söker på webben.. Glad Pöss o kläm Kyss








Ovido - Quiz & Flashcards